Zowel wij als jij als klant krijgen inzichten in vertrouwelijke info en vertrouwelijke documenten. Door onze relatie komen zowel wij als jij hiermee in aanraking. Het is niet de bedoeling dat deze info en documenten gedeeld worden met derde partijen. Wettelijke uitzonderingen zijn hierop van toepassing. Uitzonderingen gelden ook wanneer noodzakelijke info gedeeld moet worden […]
Wat zijn de voorwaarden van verzekeringsbemiddeling?
Bij ons ben je aan het juiste adres voor verzekeringsbemiddeling. Het bemiddelen met een verzekeraar omvat alles wat behoort hieronder zoals het sluiten van overeenkomsten met betrekking tot verzekeringen, het uitvoeren van voorbereidend werk (mocht dit nodig zijn) en hulp aanbieden bij het beheren en het uitvoeren hiervan. Voor het uitvoeren van verzekeringsbemiddeling vragen wij […]
Op welke wijze kan je een klacht indienen?
Wij zijn op meerdere manieren te bereiken. Door je meerdere manieren aan te bieden, weten we zeker dat je altijd bij ons terecht kunt. Wij trachten altijd zo snel mogelijk te reageren op je klachten. Hoe kun je ons bereiken? 1. Ten eerste kun je ons telefoneren via: *telefoonnummer* 2. Daarnaast kun je ons altijd […]