Wij zijn op meerdere manieren te bereiken. Door je meerdere manieren aan te bieden, weten we zeker dat je altijd bij ons terecht kunt. Wij trachten altijd zo snel mogelijk te reageren op je klachten. Hoe kun je ons bereiken?
1. Ten eerste kun je ons telefoneren via: *telefoonnummer*
2. Daarnaast kun je ons altijd een brief sturen via: *adres*
3. Tevens kun je ons een mailtje sturen via: *e-mail adres*
4. Nog makkelijker is het om het klachtenformulier hieronder in te vullen. Zo weet je zeker dat je klacht bij ons terecht komt. Wij zorgen er voor dat we zo snel mogelijk reageren.
Om je klacht goed te kunnen behandelen, hebben we altijd je naam en je complete klacht nodig. Wij laten je altijd binnen 3 dagen weten of we je klacht in goede orde hebben ontvangen. Ook laten we je meteen weten hoe lang het zal duren voordat een reactie volgt op je klacht. Deze duur zal afhankelijk zijn van de orde van de klacht. Dit kan soms enkele dagen duren. Ons doel is altijd om binnen 14 dagen inhoudelijk te reageren op de klacht. Het kan zijn dat we om meer info vragen, zodat we je klacht beter kunnen oplossen. Kom je er niet met ons uit, dan is het mogelijk om de ombudsman in te laten grijpen bij een financieel geschil. Duurt het te lang of vind je onze oplossing niet redelijk genoeg, dan kun je aankloppen bij de Ombudsfin.
Ombudsfin
North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2,
1000 Brussel